20 år? Var i helvete tog tiden vägen?

Ännu en dag mindre tills vi lyfter. Min förkylning blir bara värre och värre då jag envisas om att smygträna lite mitt på dagen. 
Nu kommer snart Mathilda för att plocka upp mig och sedan ska vi åka vidare till Forexbank och växla pengar. Därefter är allting klart inför resan!!
Dock eftersom jag är så exalterad ang. resan så glömmer jag hela tiden bort att jag faktiskt fyller år, då mamma frågade mig idag vad jag önskade mig. 
Har inte en endaste aning, kanske pengar? för att ha lite större buget att leva efter. 


Kan inte förstå att jag faktiskt fyller 20 år, helt sinnessjukt. 
Då man äntligen slippa fråga människor om dem kan köpa ut, rena drömmen. 

Kom också att tänka på min present Mathilda fick av mig i stundetpresent, nämligen en dagsutflykt till Raya island i Thailand, då jag kommer att stå för allt osv. gulligt av mig va?

Hur som helst ska jag nu börja fixa mig lite så jag ser lite levande ut med mitt sjuka ansikte när Mathilda kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0