Glad fast sjuk osv.

Söndag idag alltså. Min dag igår bestod endast av sängen, då jag inte kände mig alls pigg. Dock på kvällen fick jag ett ryck, då jag genast frågade Karin om hon ville göra mig sällskap på en kvällspromenad, vilket hon ville.
Idag då? Har i princip sett likadan ut som gårdagen då jag ar varit lika slö idag. Dock ska jag snart möta upp Mathilda för en kvällspromenad igen. 
Hur många dagar är det kvar då? 
Endast 25, vilket känns rätt så overkligt osv. Vill börja packa nuuuu.
En annan rolig nyhet jag har att delge är att vi har hittat en lägenhet som vi är väldigt intresserade av. (iallafall jag) 
Den ligger i Bandhagen/Högdalen, är nybyggd. Jävligt fräsch. Nära tunnelbanan, nära in till stan osv. Inget negativt. Kanske att hyran är ganska hög då. Men vad gör det mig?? heheh. 
Nu ska jag göra mig redo för en promenix. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0